Saturday, December 4, 2010

cuaca baik, mood baik

in da name of Allah,

Hari nie p pasar dengan Nadia, seronokk !!
jumpa ramai orang. Masih bolehkah saya melakukan setiap pagi pada masa akan datang? huu, saya rasa masa makin suntuk buat saya. saya mungkin tidak akan menjadi saya seperti hari ini. Manusia boleh berubah. Apakah setiap nikmat yang telah Tuhan bagi akan diambilnya sedikit demi sedikit? Boleh saja kan. Jangan terlalu menyenangi setiap keadaan yang kamu alami. Mungkin sahaja boleh berubah sekelip mata.

Herm, satu perkara saya perasan, saya lambat memilih! haih, nie buat saya malas nak beli barang. Tapi betul juga laah sebab tak merancang nak beli. Nampak kuih, sayur etc kat pasar tu buat saya rambang mata je. so, lebih baik tengok dan perhatikan saja bukan? hehe, elakkan membeli barag yang tidak diperlukan. Tapi still pilih barang tu, tetap jadi my bad laa. kena baljar pasni. camne nak pilih barang dengan baik tanpa rasa nyesal* :)

Jalan pagi-pagi sangat best! cubalah kalau tak percaya. hehe, tapikan kalau dapat jalan-jalan tepi pantai lagi best. Dapat tengok obak menghempas pantai. setianya ombak pada pantai, erk! eh, teringat je kata-kata tu. macambest ;p orang pulau rindu pantai means die omsick. hii, eh omsik jugak orang pulau. haa, i am fragile too! sekian.