Tuesday, August 23, 2011

Today never forget!

Today, yes its all about today. what happened? nothing, erk yes actually nothing special about today. Today im just done my physical examination aka PF for second time!yes, iam start learning myself that i'm not good. for almost everything. oh no. T.T feeling very embarassed esp all people around me.

MASIH ADA PELUANG
bagaimanapun saya merasa begitu sangat bersyukur karena masih ada yang sudi membantu. tenkiu soo much doc! memberi peluang kedua kalinya sangat penting bagi saya. at least saya belajar dengan lebih baik. tapi bukan semua yang boleh memberikan peluang seperti itu. not for some people okay. so sara u need more preparation to face with that situation so that u will not feel so dissappointed. people are not same!

PERLU TEGAS PADA DIRI
mulai sekarang aku harus memaksa diri supaya lebih teliti dalam setiap tindakan. especially part mengantuk. sampai bila aku boleh lawan sifat ngantuk nie. Ya Allah kuatkan aku untuk mengatasi rasa mengantuk supaya setiap tindakan dan pekerjaan ayng aku lakukan pada saat itu dapat dilaksanakan dengan baik. salah kah untuk mencapai kesempurnaan? Mungkin terlalu menggapai yang paling puncak sehingga aku melupakan hal-hal yang menjadi tangga ke puncak yang sama.

B MYSELF
always, always and be always be yourself be YOURSELFFF
never forget that! be confident in everything u do!
always b okayyy!!!

sekian, tempat ngaduu, hahaha ...doakan moga aku tetap tabah. hidup penuh onak duri =)